بی خیال ایران میلیون کشورها صادرات اقتصادی

بی خیال: ایران میلیون کشورها صادرات اقتصادی محصولات کشورهای دیگر صادرات غیرنفتی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث عکس + زوج کلاهبردار از صرافی‌ها دستگیر شدند

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری زن و شوهری خبر داد که از ۵ صرافی پایتخت کشور عزیزمان ایران کلاهبرداری و بیش از ۲۰۰ میلیون ت

عکس + زوج کلاهبردار از صرافی‌ها دستگیر شدند

زوج کلاهبردار از صرافی ها دستگیر شدند +عکس

عبارات مهم : ایران

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری زن و شوهری خبر داد که از ۵ صرافی پایتخت کشور عزیزمان ایران کلاهبرداری و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تصاحب کرده بودند.

کارآگاه محمد نادربیگی به مهر گفت: اوایل تیرماه از کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد پرونده ای در خصوص ارتکاب زن و شوهری به ۵ فقره کلاهبرداری از صرافی های پایتخت کشور عزیزمان ایران به این پایگاه ارجاع شد که مالباختگان در بیانات مشابه خود گفت: «فردی که خود را مهندس یا دکتر به آنها معرفی کرده هست؛ بعد از تماس و مکالمه تلفنی طولانی مدت و گرفتن اطلاعات در خصوص قیمت روز دلار و سکه در نهایت تقاضای مقادیری طلا و دلار از آنها کرده و مقرر بود که اقلام خریداری شده است از طریق پیک به آدرسی اعلامی وی ارسال و در همان محل مبلغ اقلام خریداری شده است را تحویل پیک داد».

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی افزود: مالباختگان اظهار داشتند بعد از اعزام پیک به همراه اقلام خریداری شده، همان شخص مجددا به صرافی تماس و اظهار می داشت که عجله دارد و هنوز پیک نرسیده است و شماره تماس پیک را از متصدیان گرفته است» که بعد از برگشت پیک، وی اظهار می داشت که خود شما طی تماس تلفنی به وی گفته اید که مبلغ معامله را از مشتری دریافت کرده اید و فقط اقلام را به خریدار تحویل دهم.

عکس + زوج کلاهبردار از صرافی‌ها دستگیر شدند

با توجه به حساسیت عنوان و پایش های صورت گرفته تیمی از ماموران متخصص پلیس، دستگیری کلاهبردار یا کلاهبرداران را در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات انجام شده است مشخص شد که تحویل گیرنده دلار و سکه ها یکسان نبوده و افراد مختلفی اقلام خریداری شده است را تحویل گرفته اند.

پس از تحقیقات تکمیلی و میدانی به وسیله ماموران انتظامی مشخص شد که تحویل گیرندگان اقلام کلاهبرداری شده است مربوط به آژانسی در شرق پایتخت کشور عزیزمان ایران است و بدهید ترتیب متهم و مخفیگاه وی شناسایی شد. مشخص شد که همسر کلاهبردار نیز جهت انجام کلاهبرداری با متهم همکاری دارد و اموال کلاهبرداری شده است را در محل سکونت، نگهداری و مخفی می کند. نتیجه تحقیقات و بررسی های صورت گرفته در اختیار مقام قضایی قرار داده شد و متعاقب آن، همسران طبق دستور قضایی جلب و تحویل مرجع قضایی شدند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری زن و شوهری خبر داد که از ۵ صرافی پایتخت کشور عزیزمان ایران کلاهبرداری و بیش از ۲۰۰ میلیون ت

واژه های کلیدی: ایران | کلاهبرداری | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار